srijeda, 18. svibnja 2011.

Kolutićavo-penetracijski stvorovi

To je bilo FKT odvratno... ili ne ?!
Uletio sam... otvorio vrata, kao fantom iz opere...
Oči su mi zasjale suzama, u kojima se odsijavalo to odvratno biće koje je puzilo prema meni...
Suze radosnice, ili suze koje su navirale na moj obraz, od tolika smrada ?
Iskreno... jedno i drugo...
FKT sam istodobno bio oduŠevljen, i zgađen...
Gledao sam ih, gledao sam ju...
Odvratno, zgražajuće... ali i napaljujuće...
Kao da sam ubačen u veliki kazan samljevene tunjevine
i napojen... prisilno... tim smrdljivim mirisom, usafunjale ribusine...
Sličan smrad skrojio se oko mog podmuklog nosa, koji nije znao,
je li uživa ili umire u nedostatku pristojnog mirisa...
Osjećao sam se uzbuđeno...
Nisam skidao pogled sa njihovih tijela...
tako nemoćnih ?
...ili... kao da žele biti nemoćna... ?
Kao da žele biti izloženi i bahati u grljenu tih kolutićavih stvorenja...
...svojim nabreklim i vlažnim međuudno-cilindričnim i mišićavo-pulsirajućim opnama...
Kao... Ooohh...
Bože !? Spasi me...
Osjećam, uzbuđenost... osjećam...
Ne mogu si pomoći...
Ne želim !
...
Taj polufrustrirajući i neočekivani penetratski stvor,
otkrio je moju unutrašnjost i ispunio moje biće...
FKT jebeno !
Umirem...
...umirem od želje i spoznaje... što će dalje biti...
One uživaju pored mene, a ja... ja slijedim njihove korake...
tako nage, drhtave i odlučne...
Pokažite mi sve...
Pokaži mi sve... sve što nisam znao...
ti bešćutni, kolutićavo-vibracijski stvore...
Ja... ja... ne želim prestati... neeee...
aaaaaahhh...

klik !
*FKT /fakat/

Nema komentara: