nedjelja, 29. svibnja 2011.

PENISnokio

PinokiJo je jebač !
Da, upravo tako... uvijek mi se činilo da je on samo običan, drveni, nevini lutak, no to je pokvareni mali jebač kojeg nitko ustvari ne poznaje jako dobro, pa čak ni njegov tvorac... Često sam znao nailazit na piljevinu u svom dvorištu, jer je taj mali pederko drkario kud god je stigao... Mlatio je svog malog drvenog prijatelja, kao što je moja baka znala mlatit oklagijom moga djeda... Mislim, nije da babu uspoređujem sa pinokiJevim penisom, ali... no, uglavnom... -,-''
Stvar je u tome da je taj mali jebač oduvijek bio u prednosti, a ja, ja sam tek učio navlačit kožicu... Kad god bi ja pokušao zbarit koju djevojku u svom susjedstvu i navesti je na prvi sexualni grijeh, uvijek se našao on... mali, drveni pederikos, koji je uživao u svojim lažima, pogotovo dok je bario nevine djevojčice, jer kao što znamo, u laži je pinokiJu uvijek rastao, njegov mali, drveni, tvrdi i crveni... PENIS... !



Mrzio sam ga !

Nema komentara: