nedjelja, 22. svibnja 2011.

ER/orr

Par puta sam bio u bolnici... doslovce...
Dakle 2 puta...
Prvo me je stara ispljunula van na ovaj grozni svijet prepun grozota... a drugi put...
Drugi put je bilo zanimljivije...
Iščašio sam rame skakajuće na blesavu tikvu u preplitku slanu vodu i ošo pod nož sretan kao krmača na kolinju... Ali, da mi nije bilo lijepo želio bi se ''Vrhovnom sudu za nesrećno oraspoložene pacijente''... Najljepša scena i dio tog, 10 dana dugog boravka u bolnici je bio tren tik poslije operacije kada sam bio na nekim drogama... ahhh... Da je trajalo duže, ostao bi u svijetu, kojeg su moje oči doživjele na poseban način... a i uspio sam u'vatit ''screen shoot'' u svom ''mikroprocesorskom mozgu'' dok me prala ta moćna i ''lepršajuće-poletna'' drozZza... mmmm...



Ako volim nešto, to su onda gologuze žene u ludžačkim košuljama i medicinske seke u samostojećim čarapama naoružane ''injektivnim sredstvima''... !

Nema komentara: