subota, 31. prosinca 2011.

Posljednji dani kraja

Bila je tako sexy !
''Opa'', rekao sam sebi... pa zar je moguće da se opet oko mene steže... ?
Bilo je kao u snu... !
Bila je kao u snu... !
Predivno tijelo, obuhvatilo me je kao hobotnica plijen
svojim pipcima i zarila svoj kljun u mene, kao da sam posljednji,
slasni zalogaj na planetu...
Njezino tijelo izvijalo se kao kojekakav ''morsko-perajski'' stanovnik na suhom,
i mlatilo me svojom tekućinom, kao što sveŠtenik zna da škropi,
štokove mojih vrata kada je raspoložen da zaradi koju kintu...
''E, da''... uzdahnuo sam...
Da li će ovo potrajati još ?
Da li su ovo posljednji dani kraja i počeci novog početka ?
Ili je to samo nešto što me je na trenutak podiglo iz pepela i suhoće
i dalo mi malo nade da ću kad tad živjeti u vlažnim tjelesnim ovojnicama
ljudskog, ''suprotnospolnog'' bića... ?

Pitanje po pitanje, nije skitanje,
bez obzira na to, imao treće oko ili ne ?
Ali vidjet ću kakav će početak ovo biti i da li će i dalje kolati u meni misli,
koje nitko zamisliti ne može, pa ni majmun koji nas promatra sa smiješkom,
dok izvodimo ''nježno-nježničke'' akrobacije svojim ''spolno-vlažnoznojnim elementima'' !?


Nema komentara: