nedjelja, 19. lipnja 2011.

Ispovijesti blogspotu u vezi problema sa unutarnjim stanjem analnog otvora i funkcije probavnog trakta

''Trinitrotoluen-analna kiselina'' mi je uništila dušu... !
To je spoj najpoznatijeg vojnog eksploziva i tekućine feromona sa stijenki Elephantidae (od elefantus... tzv. slon*)... Naime, kiselina koja se uštrcava u muški ili ženski anal, posebnom napravom sa cijevčicom (koja podsjeća na limenku spreja, ili bolje opisano kao limenka WD40 sa cijevčicom), i potom uzrokuje abnormalno skupljanje i širenje prstena analnog otvora, uzrokujući trnce koji ''protrnjavaju'' stijenke vlastitog ''šupčanog otvora'', penetrirajući svoje sastojke duboko u guzno crijevo, i potom crijevnim resicama dopirući dalje u organizam vlasnika istoimenog otvora, uzrokujući jedan predivan osjećaj poletnosti i oslobođenja,
razbibrige, volje za životom, ambicioznosti... itd... (ahh...)
Našao sam je ne eBay-u, aukcijska cijena od samo 4.99 dolara... i nisam se dvoumio nudeći istoimenu cijenu... za dva tjedna (budući da roba sa iBeja, obično dolazi za dve ned'elje) osjetio sam njenu učinkovitost, i to istoga dana...
...i jbt, navukao se... !
Koliko god dobro bilo, ipak, to mi je uništilo dušu... ! (ufff...)
Nisam mogao odoljeti, da ne kupim još i još i još...
To je nešto što mi se uvuklo pod kožu, točnije pod kožicu anala... i peče...
Šupak me neprestano peče... to više nije normalno... počela mi se gulit koža oko prstena otvora, i osjećam kako više nemogu zadržati plinove koji se nakupljaju unutar mene...
Nekontrolirani vjetrovi, nemogućnost zadržavanja crijevnog sadržaja, kojekakve upale,
gljivice i tumoroidni hemeroidi, koji podsjećaju na lišajeve s drveta, česta su pojava...
Doktor je samo k'imao glavo, i rekao da ćemo još vidjeti s vremenom...
Mislim da je nešto skrivao... i mislim da nije baš dobro...
No, sve u svemu, ipak onaj osjećaj tog predivnog ''miksa života'', poboljšava moje raspoloženje, pa i nemislim o posljedicama... a ipak, najgore što mi se može desiti su ''samo'' problemi sa probavom, odlaganjem izmeta, vođenjem ''gej ljubavi'', i nekontrolirani vonj oko ''uretalnog klipa''... :S
Sve u svemu, vrijeme će pokazati svoje, a ja se sad ipak lakše osjećam kada sam se ispovijedio svome jedinom prijatelju... ''Blogspotu Nedokazanih Priča''... haauh...

*http://hr.wikipedia.org/wiki/Slonovi

2 komentara:

Anonimno kaže...

you're sick!!! and you know it

Anonimno kaže...

Very nice post.
Great job.
Well done!
=) =) =)